Current track

Title

Artist

Current show


4 ΙΔΑΝΙΚΕΣ ΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑ ΠΡΩΙΝΟ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ!

Written by on 21 Μαρτίου 2019

Σίγουρα γνωρίζεις πως το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, αφού δίνει στον οργανισμό σου το απαραίτητο boost για να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις της καθημερινότητας. Αν όμως ο στόχος σου είναι το αδυνάτισμα καλό είναι να εντάξεις στο πρωινό σου τις ακόλουθες τροφές.

Και οι τέσσερις ακόλουθες τροφές αποτελούν ιδανικές πηγές φυτικών ινών, που είναι απαραίτητες για την ομαλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος και επιπλέον σου δημιουργούν το αίσθημα κορεσμού και καθυστερούν την πείνα.

Παράλληλα είναι γεμάτες θρεπτικά στοιχεία και θεωρούνται απόλυτα υγιεινές επιλογές.

  • Πράσινο smoothie με λαχανικά και φρούτα: Είναι το αγαπημένο πρωινό των celebrities παρόλο που στην ουσία είναι ένα ρόφημα. Πολλοί είναι οι διατροφολόγοι που το προτείνουν ως το ιδανικό πρωινό και το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να προσθέσεις στο μπλέντερ μερικά πράσινα λαχανικά, όπως το σπανάκι και μερικά φρούτα όπως η μπανάνα, το αχλάδι και το μήλο. Το συγκεκριμένο smoothie περιέχει 9 με 11 γραμμάρια φυτικής ίνας και συμβάλλει στον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα και στο αίσθημα του κορεσμού. Είναι ακόμη πλούσιο σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά.
  • Βρώμη: Η βρώμη είναι μια καλή πηγή φυτικών ινών, ενώ για να μην πεινάσεις μόλις την καταναλώσεις, μπορείς να προσθέσεις σε αυτή πρωτεΐνη, όπως γάλα ή λίγα καρύδια εάν τη φτιάξεις γλυκιά ή αυγά εάν την προτιμάς αλμυρή.
  • Σπόροι αμάρανθου: Εάν η βρώμη σε έχει κουράσει, τότε ήρθε η ώρα να δοκιμάσεις τον αμάρανθο, το αρχαίο δημητριακό με τα θαυματουργά οφέλη για την υγεία. Περιέχει μαγγάνιο, το οποίο ενισχύει τον μεταβολισμό και βελτιώνει την υγεία των οστών. Σε ποσότητα 5 γραμμαρίων βοηθάει την υγεία του πεπτικού συστήματος, ενώ συμβάλλει και στο αίσθημα του κορεσμού. Μπορείς να τον δοκιμάσεις με λίγο γιαούρτι και μούρα.
  • Αβοκάντο: Τα τρόφιμα με τα περισσότερα λιπαρά καλό είναι να καταναλώνονται το πρωί, πρώτον για να μην πεινάσεις μέχρι το μεσημεριανό και δεύτερον για να μπορέσουν να «καούν» κατά τη διάρκεια της ημέρας. Είναι επίσης πλούσιο σε φυτικές ίνες, περίπου 7 γραμμάρια ανά μισό αβοκάντο ενώ εάν θέλεις παραπάνω πρωτεΐνη στο πρωινό σου, μπορείς να προσθέσεις πάνω από το αβοκάντο λίγα θρυμματισμένα καρύδια.

ΠΗΓΗ